خانوما میشه ببینین جواب سونوم چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

نگفتن وزن نی نیت پایینه
اخه منم هم هفته تو که رفتم ۵۷۸ بود گفت دکترم کمه

خیلی زود رفتی سونو رشد ۳۲هفته به بعد برو ولی جواب سونوت نرماله خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🥹🎀 مامان پرنسا🥹🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوهیار 🤰 مامان کوهیار 🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان 💙💙💙🩷 مامان 💙💙💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی