سلام مامانا
سونوم چطوره میشه نگاه کنید

تصویر
۵ پاسخ

اره عالیه بیشتر هفتت هم هس

عالیه

چند هفته رفتی سونو ؟

بچه ات پسره

خوبه عزیزم وزنش هم خوبه نگران نباش سعی کن چیرهای پروتینی بخوری که وزن بگیره ماههای اخر

سوال های مرتبط

مامان تیام🥹 مامان تیام🥹 ۱۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی
مامان موعود و تو دلی مامان موعود و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان کوهیار 🤰 مامان کوهیار 🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری