قبل دختر دومم هرروز بیرون بودیم... 9 ماه ک حامله شدم بعدشم ک زایمان کردم نتونستم ببرم
ولی هنوز گاهی دختر کوچیکمو میسپرم ب شوهرم بزرگه رو میبرم حداقل پیاده روی یا حتی شده فروشگاهو مغازه..
بله اکثر روزا میبرم بیرون
اره ما الان تو کوچه بودیم 😁 برق نداشتیم اومدیم بیرون تو کوچه ها قدم زدیم. پستونکشم نمیدونم کجا انداخت گم شد. بدو بدو کردن . دنبال گربه ها دوییدن 😂 بازی کردن حسابی. اومدیم تو خونه میخوام ببرمشون حموم .
اکثرا اره
بعضی روزا میریم پارک
تازگی دارم شعی میکنم یک روز در میون ببرم بیرون. منظورم از بیرون یکم توی حیاط و پیاده روی توی کوچه اطراف خونه ست
بله
بیرون رفتن نیاز بچه هاست باید برن آگاه بشن با ادمای مختلف و جامعه آشنا بشن
من هرروز با شوهرم حتی شده دو ساعت میریم بیرون ، اگرم شوهرم نباشه خودم میبرمش پارک و خانه بازی .
یه چند وقت بود هر روز میبردم خیلی بهونه میگرفت همش میخواست بره بیرون الان ۲روزه بیرون نمیبرم تو حیاط بازی میکنه بنظرم هرروز نبریم بهتره عادت میکنه
بعضی روزا اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.