۲ پاسخ

واسه وزندهی بجای شیرخشک اگه حساسیت نداره از شیر پرچرب استفاده کن

تو غذا که نه پاستوریزه میریزم ولی شیر خشکی که میخوره دخترم نان ۲ وزن دهیشم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱ سالگی
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری