خانما جز صدک چند درصد باشی بچه تپل میشه

۴ پاسخ

۹۰به بالا

من مثلا تو ۳۰ هفته ۳ روز رفتم سونو رشد صدکش ۶۵ بود وزنش واسه هفتش خوب بود اما خب دکتر گفت چون قدش بلنده و کشیده اس بدنش یخورده لاغره ولی اگه کوتاه تر بود تپلی بود
بعضی از بچه ها صدکشون اینجوری میره بالا در صورتی که تپل نیستن زیاد

**صدک ۱۰ تا ۹۰**: محدوده‌ای کاملاً طبیعی و سالم برای وزن جنین در اکثر بارداری‌هاست.
- **صدک ۵۰**: میانگین وزن جنین در هر هفته است، اما لزوماً بهترین نقطه نیست.
- **صدک بالای ۹۰**: ممکن است نشانه بزرگ‌تر بودن جنین باشد، اما همیشه خطرناک نیست.
- **صدک زیر ۱۰**: نیاز به بررسی دقیق‌تر توسط پزشک دارد تا از سلامت جنین مطمئن شویم.

۵۰ به بالا

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد