عزیزم منم دقیقا مثل تو بودم دکتر بهم لیدی میل داد و تغذیمم بهتر کردم تا اینشالا اخر ماه برم ببینم وزنش جبران شده
بفرما
بفرما
اگه قند نداری بستنی بعد از هر وعده غذایی بخور خیلی به وزن جنین کمک می کنه
دکترت بهت پودر نمیده بخوری
یه پودری شبیه سرلاک بچه ها به من دکتر میداد بخورم
سونو داپلر رفتی؟
آسپرین میخوری؟
یکم کمه،غذاهایی که وزن ب جنین میده رو بیشتر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.