۷ پاسخ

عزیزم منم دقیقا مثل تو بودم دکتر بهم لیدی میل داد و تغذیمم بهتر کردم تا اینشالا اخر ماه برم ببینم وزنش جبران شده

بفرما

تصویر

بفرما

تصویر

اگه قند نداری بستنی بعد از هر وعده غذایی بخور خیلی به وزن جنین کمک می کنه

دکترت بهت پودر نمیده بخوری
یه پودری شبیه سرلاک بچه ها به من دکتر میداد بخورم

سونو داپلر رفتی؟
آسپرین میخوری؟

یکم کمه،غذاهایی که وزن ب جنین میده رو بیشتر بخور

سوال های مرتبط

مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی