خانما روروئک خوبه یا نه ؟

۴ پاسخ

من برا بچه اولم لنا جانم استفاده کردم برا نیلا جان هم استفاده میکنم

من همین امروز از دکتر پرسیدم گفت نه

والا من میزارم توش خوبه بعد کارما میکنم

من دارم دخترمم میزارم روش اونم خیلی خوشش میاد بنظرمن که خوبه ولی بقیه میگن ازمدافتاده

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی
مامان جانا خانوم مامان جانا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی