واسه پسر من ملورینه
من ملورین دارم ولی در کل این یه حقیقته که زیاد استفاده بشه پاهای بچه پرانتزی میشه ستون فقراتشم مشکل پیدا میکنه نگو ما هم با روروئک بزرگ شدیم
ماها خودمون همه پادردی و کمر دردی هستیم معمولا ولی روزی دوسه بار درحد پنح دقیقه ده دقیقه اشکالی نداره انچنان ضرر نداره
استفاده نکن
من احساس میکنم پاهارو پرانتزی میکنه اکه زیاد استفاده بشه
من روما گرفتم خوبه
هیج روروئکی خوب نیس😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.