بچه هابه نظرتون گل بنجامین قشنگه بگیرم یانه

۲ پاسخ

قشنگ که هست اما خیلی حساسه، من داشتم بعد زمستون برف اومد برق قطع شده بود شوفاژ ها که خاموش شد شوک دمایی شد برگ هاش ریخت

من چندساله دارمش خوبه قشنگه . بنجامین مدل های مختلف داره ابلقش قشنگ تره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۶ ماهگی
مامان شاهان ❤️‍🔥 مامان شاهان ❤️‍🔥 ۲ سالگی