مامانا از پوشک گرفتین راحت شدین؟؟

۹ پاسخ

من تقریبا 11ماه میشه جدا کردمش

اررره بخدا هم خودش هم من

راااحت

آره گرفتمش اما اونقدری راحت نشدم چون دم دقیقه جیش داره🥲

برای من ک سخت تر شد

بله رااااااحت ...ولی مدت طولانی تو دستشویی میشینه 😂

فعلا نمیگیرم آمادگی نداره

دختر من شاید دوماهی میهش میگه الآنم چند روزی میشه در طول اصلان نمی‌بندم فقط شبا یا مسیر دور طولانی بخوابم بریم میگه هم پی پی هم جیش

من که فعلادرگیرم

سوال های مرتبط