مامانا که از پوشک گرفتین راحت شدین؟؟؟

۱۳ پاسخ

بلههه خیلی هم آسونه.....
راحت راحت شدیم

اره اصلا فکر ادم راحت میشه از اون استرسه درمیاد

من الان چهار ماهه راحت شدم دقیقا زمانی پوشک گرون شدمن یزدان وازپوشک گرفتم هنوزم یه پوشک سایز۶پلمپ مولفیکس دارم ازشیروپوشک باهم گرفتمش ولی برای پوشک گرفتمش اینقدرراحت بودکه فکرشونمیکردم

خیییییلی زیاد واقعا

اره واقا خیلی بهتره از پوشک

آره واقعا فک میکردم خیلی سخت میشه ولی خوبه

از لحاظ اقتصادی اره
از لحاظ روانی هم خیلی خوب شده،خودش خبر میده یا خودش میره
من واسه شستن و چک اخر میرم

از شستن بچه ک نه چون بازم باید انجام بدیم اما از پوشک گرونو این چیزا اره الان 7/8ماهه راحت شدم😑

خیلی خوشحالم 😁

ا ه واقعا رااااحت راحتا عشق میکنم

از چ لحاظ 🙄😂

من ک چندین‌ماه راحت پول بدم‌پوشک میدم لبلس تن بچم‌میکنم‌شیک

من که هنوز درگیرم

سوال های مرتبط