سلام مامانا
باقالی میتونیم بدیم بچه؟

۱۰ پاسخ

من هر شب ۷ ۸ دونه میدم میخوره

نه عزیزم تا دوسالگی نده یک درصد اگر آزمایش فاویسمش خطا داشته باشه زیر دوسال خیلی وحشتناکه اثر باقالی

اره خیلی خوبه من که همیشه میدم خیلیم دوس داره
برا کم خونی هم عالیه

دختر من دوست نداشت ابپز ولی توی برنج و شوید دوس داره

اره عزیزم، حتما تست بگیر، آلرژن قویه

مشکلی نداره روز بده که دلدرد شدبفهمی

تا چن‌تا دونه بیشتر نده البته پخته بهتره

من چند تا به پسرم دادم اوکی بود

اره عزیزم‌من دیشب دادم

مامانبزرگم گفت خوبه براش بده منم چند تا دونه دادم بدون پوست خوشش اومد بیشتر ندادم ترسیدم

سوال های مرتبط