۱۵ پاسخ

من نیکسان دارم راضی ام

من دوو دارم راضیم

من نیکسان دارم ۶ ساله راضیم

من سامسونگ دارم عالیه

من مادرم دوو گرفتند عالیه

ال جی

من سامسونگ دارم خارجیه اگه اشتباخ نکنم عالییه کشوهاش جاداریش کیفیتش راضیم

من ساید چهار درب گرفتم پارسال ایکس ویژن راضیم خداروشکر

دوو و اسنوا

دیپوینت مارک خوببه

هیمالیا
من ۶ ساله دارم خیلی راضیم

مامانم وخواهر شوهرام همشون دونار دارن خیلی راضین

مال من سامسونگه خیلی خوبه البته اگه اصلشو گیرت بیاد من شوهرم از بانه خرید

من سامسونگ دارم
راضی ام

من دوناردارم عالیه

سوال های مرتبط

مامان ویانا و دلآنا مامان ویانا و دلآنا ۴ سالگی
مامان طاها مامان طاها ۴ سالگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۴ سالگی