من نیکسان دارم راضی ام
من دوو دارم راضیم
من نیکسان دارم ۶ ساله راضیم
من سامسونگ دارم عالیه
من مادرم دوو گرفتند عالیه
ال جی
من سامسونگ دارم خارجیه اگه اشتباخ نکنم عالییه کشوهاش جاداریش کیفیتش راضیم
من ساید چهار درب گرفتم پارسال ایکس ویژن راضیم خداروشکر
دوو و اسنوا
دیپوینت مارک خوببه
هیمالیا
من ۶ ساله دارم خیلی راضیم
مامانم وخواهر شوهرام همشون دونار دارن خیلی راضین
مال من سامسونگه خیلی خوبه البته اگه اصلشو گیرت بیاد من شوهرم از بانه خرید
من سامسونگ دارم
راضی ام
من دوناردارم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.