۲ پاسخ

بیشتر گرمی خوردم سردی خیلی کم.. لبنیات خیلی کم.. عوضش هر روز گردو، خرما، سیاهدانه و این چیزا

من کلا مغزیجات و کاچی با عسل و پودر تخم کتان درست میکردم میخوردم دمنوش عسل و زنجبیل میخوردم و میوه جات و اسید فولیک و ویتامین د۳ دوز هزار ک دکترم داده بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری