بیشتر گرمی خوردم سردی خیلی کم.. لبنیات خیلی کم.. عوضش هر روز گردو، خرما، سیاهدانه و این چیزا
من کلا مغزیجات و کاچی با عسل و پودر تخم کتان درست میکردم میخوردم دمنوش عسل و زنجبیل میخوردم و میوه جات و اسید فولیک و ویتامین د۳ دوز هزار ک دکترم داده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.