الهی بگردم اره طبیعیه فشار نیار ب خودت
من اینجوری بودم همراه با انقباض دکتر بهم آمپول ریه داد به نظرم برو دکتر
عزیزم فک نکنم طبیعی باشه
چون دکترم به من تاکید کرد اینجور مواقع شیاف بزارمو استراحت کنم
من تو هفته تو نداشتم . الان یه هفتس روزی یکی دوبار میاد سراغم
من نداشتم والا اگر شدیده به دکترت بگو
منم دارم نمیدونم طبیعیه یا ن
اگه فهمیدی به منم بگو لطفا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.