۳ پاسخ

اره دیگ طبیعیه منم خیلی وقته کمردرددارم شدید اما خب تحرکم زیاددارم من همش سرپام وکارمیکنم ومیچرخم اینوراونور ولی خب طبیعیه دیگه

اگر با استراحت خوب بشه طبیعیه

آره عزیزم منم همین جورم وای از دست کمر درد دیوانه شودم🥲

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری