درد پریودی تو ماه من طبیعیه؟کمرم و اینا

۲ پاسخ

درد با حس فرق داره من حس و درد پریودی داشتم هفته های پایین‌تر دکتر بهم آمپول و شیاف داد
ولی الانا گاهی حس پریودی دارم بخاطر سرپا موندن و کلر کردنه

فک کنم طبیعیه منم بودم. ولی مداوم نباید باشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد