۷ پاسخ

شیاف بزار استراحت کن چیزی نیست

شاید طبیعیه ولی ب دکترت بگو

مامانم که میگه طبیعیه این ترشحا بخاطر بارداریه

رفتم دسشویی الان دوباره ولی خداروشکر هیچی ندیدم

اگر تا فردا ادامه دار بود برو دکتر

اگر رنگ لک قرمز صورتی روشن باشه خطر داره

به‌دکترت‌زنگ بزن بگو

سوال های مرتبط