زیردکمه ، آستین کوتاه ، شلوار
تو خونه یه تاب زیر دکمه آیی بیرونم ی سرهمی وکلاه رو همون زیر دکمه ایی
من تو خونه یه زیر دکمه استین کوتاه ولی شبا یه بلوز روش میپوشونم چون پتو را کنار میزنه میترسم سردش بشه
بستگی ب هوا داره .
بیرون آستین بلند با بیلر لی .
اگه هوا باد باشه کلاه سرش میذارم .
پتو هم داخل کیفمه.
البته چون ماشین نداریم و تنهایی سخته بیرون رفتن بیشتر خونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.