۴ پاسخ

زیردکمه ، آستین کوتاه ، شلوار

تو خونه یه تاب زیر دکمه آیی بیرونم ی سرهمی و‌کلاه رو همون زیر دکمه ایی

من تو خونه یه زیر دکمه استین کوتاه ولی شبا یه بلوز روش میپوشونم چون پتو را کنار میزنه میترسم سردش بشه

بستگی ب هوا داره .
بیرون آستین بلند با بیلر لی .
اگه هوا باد باشه کلاه سرش میذارم .
پتو هم داخل کیفمه.
البته چون ماشین نداریم و تنهایی سخته بیرون رفتن بیشتر خونم

سوال های مرتبط