نه عزیزم هیچی نمیشه برومن ۲۱روزگی پسرموبردم ۱۳بدرخداروشکرهیچیش نشد الان هم هرجا میرم با خودم میبرمش بعضی وقتها خودم احساس کنم یه ذره سرده پتودورپیچ میپیچم دورش میبرمش
من داخل پتو دورپیج میبرم نمیزاره باد بهش بخوره
نمیشه که فقط خونه نگه داشت
بیرون ببر ولی تو پتو دور پیچ بزارش و مواظب باش باد نخوره تو صورتش
حساس نباش بیشتر حساس باشی بیشتر هم سرما میخوره بد عادت هم میشه مثلن اگه بیرون اینا نری بترسی یهو ک بری زود سرما میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.