دمای بدن ۳۶/۸ خوبه
چند باشه تب حساب میشه

۴ پاسخ

از ۳۷ و نیم

تصویر

۳۷ ونیم تا ۳۸ گرمه بدن بچه
۳۸ تب محسوب میشه

۳۷ونیم باید حواست باشه بالاتر نره ولی ۳۸ تبه

۳۷/۸ به بالا تب هست

سوال های مرتبط