۳ پاسخ

من یوروویتال میدم

وای من هر مدل میدم عوق میزنه گاهی بالا میاره

کیذری عزیزم
چون تنها آ د که بدون طعم دهنده هست همینه🥴
منم همین رو میدم
اگه خواستی برات عکس بفرستم داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی