۶ پاسخ

موز من میدم

هلو

یه قطره آد بدون طمع هست اسمش یادم رفته کارتنش بنفشه
برو داروخونه بگو میده

من گیلاس میدادم خیلی بدش میومد الان موزی گرفتم عاشقشه

هلو عالیییه

من ویواکیدز میدم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی