چه قطره آد واسه رفلاکس خوبه؟؟

۶ پاسخ

مارک andخیلی خوبه

یکم خوبه .. در کل آد ها چون چربن رفلاکس میاره کم کم و وقتی گرسنه‌س بدهb&d

A&D.

پدیابست

دکتر مقدادی داده اما خیلی گرونه ماهی دوتا میخرم

تصویر

دکتر بمن قطره بدون بو و مزه داد عالیع بالا نمیاره الان تاریک باز عکس میدم ببینید پسرم رفلاکس شدیذه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان حسام🧿 مامان حسام🧿 ۷ ماهگی