چه قطره ای واسه رفلاکس خوبه؟؟

۲ پاسخ

دکتر ب پسرم دومپریدون داد میگن خیلی خوبه ولی ب پسرم نساخت دایمیتیکون داد نساخت فقط اس امپرازول یکم بهش میسازه و بهتر شد لعنت ب رفلاکس

من فایمتادین و پودر اس امپرازول میدم میشه گف تقریبا راضیم

سوال های مرتبط

مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی