کولیکیز
آره.جلوگیری از نفخ و ورم شکم میکنه..ک ب نفع رفلاکسه
من قطره کولیف میدم ب پسرم
سلام عزیزم
اول ببر دکتر
دوم اینکه دکتر به من اینا رو گفت :
بعد شیر بیست دقیقه نیم ساعت عمودی بگیرش
اگه جهنده بالا آورد ، خون یا هرچیزی توی استفراغش بود ، تب کرد ، ببرش دکتر
به من دوتا قطره هم داد که هنوز نگرفتم ولی حتما میگیرم بهش میدم به هضمش کمک میکنه
رفلاکس داروی خاصی نداره فقط برا من شیر خشکش عوض کرد نان ای آر داد که دو روزه دارم استفاده میکنم ببینم چی میشه
به پسر من شربت فاموتیدین داده ولی نمیدونم زیر یکماه بدن یا نه
من قبل از یک ماهگی شروع کردم از تشک آنتی رفلاکس استفاده کردم براش خیلی خوبه
دارو تاثیری نداره چون پرز های معده هنوز تشکیل نشده که جلوی برگشت شیر رو بگیره
سعی کن بعد هر شیر تا نیم ساعت حالت عمود بخوابونیش بالشت بچین دورش ، یا بغل بگیر ، معجزست ، دختر من تو یه ساعت ۷ با بالا میاورد از وقتی رعایت میکنم خیلی کم شده
من تجربه خودمو بهت میگم
اگربچت خوب وزن میگیره ورشدش خوبه و تو خواب خفه نمیشه
بهش دارو نده
رفلاکس طبیعیه
من حتی گلوی دخترم زخم میشد
و یه عالمه دارو بهش دادم
اما بعد چندین دکتر باتجربه بردم
گفتن اصلا هیچ چیزی ب بچت نده
بچت سالمه و رفلاکسش طبیعیه تا دستگاه گوارشش کاملشه زمان میبره
ببر دکتر ریفلاکس واقعا دیوونه کننده است من که بچم ی ماهه دارو میگیره هیچ تاثیری نداشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.