سلام خانما قطره آد چه مارکی خوبه ؟؟

۶ پاسخ

ایرانی بخر فرقی نداره عزیزم خارجی فقط پول بیشتری باید بدی

ویواکیدزعالیه

کامویت

من ویوا

من میگم اترنیویت ولاغیر کاش زودتر برا پسرم میخریدم

سلام من پدیابست میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ ماهگی