قطره ا د چه مارکی خوبه و با مزه چی

۵ پاسخ

من پدیا بست ..موزشو گرفتم

منم پدیا بست میدم.خودم یه ذره مزه کردم خیلی بد مزه ست.

ویوا‌کیدز مزه هلو عالیه

ويوا كيدز طعم هلو

من پرتقالی گرفتم بچه ام همش بالا میاورد دیگ بهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی