از چند روزگی به نوزادتون پستونک دادین

۱۴ پاسخ

از روز اول تو بیمارستان😁

من از تو بیمارستات 😂🥲❤️

من یکماهگی دادم بعدیم ازیکماهگی شروع میکنم

از روز دوم . الان بده دیگه بعدا نمیگیره اذیت میشی

روز چهارم

از روز اول

از روز دوم

همون بیمارستان

از روز اول

وقتی از بیمارستان اومدم

همون روز اول

البته دخترم روز اول پسرم چون بستری بود بعد ۱۰ روزه

همون روز اول

بعد از یکی دو هفته

سوال های مرتبط

مامان اِلسانا💝 مامان اِلسانا💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیای سحر آمیز مامان لوبیای سحر آمیز ۲ ماهگی