دلستر ضرر‌ داره یا میشه خورد؟

۶ پاسخ

ممکنه قندت بالا بره وگرنه مشکل نداره

دلستر مالت یه عده پزشک میگن خوبه اما یه عده هم میگن نه فقط قند بالا میبره
واسه وزن گیری جنین‌ خیلی مواد بهتری هست

دلستر هلو میگن ب نینی وزن میده

والا من چقد دلستر خوردم تا الآنش چند بار هم نوشابه 🤣🤣

من که عاشق دلستر مالت شدم و خوبه بنظرم قندم نداره

میگن وزن میده ب جنین والا من می خورم فک کنم داره وزن خودمو بالا میبره 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵💙🩵 مامان پسری🩵💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری