۲ پاسخ

شاید آروغ داره بگیر بد بهش شیر بده

بیقراری هم داره؟؟ دست و پا میزنه زیر شیر؟ پسر من اینجوری بود دکتر گفت رفلاکس پنهانه. نیمه نشسته بهش شیر بده ک از معدش نزنه بالا

سوال های مرتبط