۵ پاسخ

برعکس پسر من سیرمونی ندارم فقط میخوره 🍼

رفلاکس هم داره

خوابیدنی بهش شیربده دیگه ول نمیکنه

منم همین مشکلو دارم

بچه منم همینه

شاید رفلاکس داره نمیتونه بخوره

سوال های مرتبط