۳ پاسخ

منم خوب بودم.
الان دو روزه دارم میمیرم.
همش بالا میارم.
نمیدونم طبعیه یا مسموم شدم.
میتونه از توت فرنگی باشه؟

من مسموم شدم
دلپیچه دارم با اسهال و استفراغ😭😭دارم میمیرم از دلپیچه

من اصلا خوب نشدم و از همون اول تا الان پر قدرت بالا میارم

سوال های مرتبط