۸ پاسخ

بعضی از بچه ها خیلیییی کم تحرکن
من خواهرمم تو‌شکم مامانم به ندرتتتتت تکون میخورد😅 دنیا هم که اومد هموووونقد اروم بود و گریه نمیکرد

همون نبضم شاید لگده ولی آروم، نباید دردت بگیره ک
منم قلقلکم میشه از لگداش

والا پسر منم همینه، گاهی یکی دوتا میزنه که خیالم راحت بشه هستش وگرنه نه لگد میزنه نه چیزی. همش نبضه. منم نگرانم

عزیزم جفتت قدامیه؟ احتمالا بخاطر همینه
بچه ارومیه☺️

دقیقا برای منم همینه

الهی🥺
مامانشو دوس داره میگه اذیت نشه😅

خب خستسسسس نی نییی🥺🤭❤️❤️❤️

عجله نکن عزیزم شاید خیلی ارومه . شایدم قراره چند هفته دیگ شکمتو سوراخ کنه😁

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری