۶ پاسخ

ساشه کیدی لاکت زینک ۱ دونه داخل ۲ قاشق ماست
ors برای هر دفعه اسهال شدید
کته برنج و زیره اسیاب شده
پوره سیب زمینی، موز، پودر سنجد
شیر و گوشت و اینجور چیزا ندین
نصف کپسول یوموگی
برای سوختنش هم سودوکرم

کپسول یوموگی
پماد زینک اکساید کودک

اووووف پسر منم اسهال خسته شدم دیگه

قطره پدی لاکت هر 12ساعت 5قطره
سوختگی بدنش کالاندولا

عزیزم قطره کوالی فول اب رو اتبشه ۱۵ قطره بده
یا کپسول یوموگی
کته ماست پوره سیب زمینی تخم مرغ ابژ
موز و سیب و پودر سنجد خوبن واسه اسهال

پدیلاکت زینک

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی