سلام شام پسرمن سیب زمینی آبپز بود شام چی شام دادین؟

۱۰ پاسخ

سوپ دادم خورد ساعت ۹
میگم دیگ شیر نمیخوره تا ساعت ۷ صبح اشکتال نداره. شیر نمیخوره دیگه تارصبح

سوپ بود که یکم فقط خورد

قیمه وبرنج

پسر من سیب زمینی و تخم بلدرچین

شوید پلو‌ظهرش که با ماهی پخته بودم با خوراک مرغ وهویج عصری درست کردم ریختم روش دادم

استانبولی که توش سینه مرغ هم ریخته بودم

قیمه با برنج البته زیاد نخورد

صبحانه سوپ مرغ
ناهار سیب زمینی و تخم مرغ
شام گوشت‌تو شیشه
میانوعده سیب و گلابی

ناها ظهرش عدس پلو که مونده بود

من امشب هر چی میدم نمیخوره🫠

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی