۲ پاسخ

فقط موز نگیر که بدطعمه

من ک از ۶ ماهگی میدم
اره بده چرا ندی
روی خوده سرلاک خیلییی زیاد نوشته اونقدر درست کنی نمیخوره
من چشمی درست میکنم داخل اب جوشیده میریزم و هم میزنم تا غلیظ بشه

سوال های مرتبط