من چشمی میریزم تا به غلظت دلخواهم برسه چون اون اندازه که روش نوشته مقدارش خیلی زیاده
ببین چشمیه من که مقداری آب میریزم که به غلظت دلخواهم برسه یموقع سفت یموقع شل
نه قاشق نوشته روی قوطی ولی خیلی زیاده
یه قاشق یا دو قاشق غذا خوری سر خالی خوبه آبشم خودت بببین اگه سفته بازم آب بریز روش
دوستان سرلاک بچه رو تپل میکنه؟
دستور سرلاک نستله ۱۵۰ سیسی آب و نه قاشق غذاخوری سرلاک هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.