۶ پاسخ

ارد برنج رو توی اب سرد بریز بعد بذار بپزه غلیظ که شد بردار از رو گاز بهش شیر خودت یا شیرخشک اضافه کن فرنی شما اماده است
بده نوش جان کنه

من امروز اولین وعده رو دادم حریره بادام

بعد میوه های دوره شده در حد اینکه مزه کنه تو پستونک میوه خوریش

فرنی ..سرلاک حریره بادوم ..گندم و خرما

من اول عصاره بادام ، بعد حریره بعد پوره هویج

من فرنی دادم ساده آب و کمی نبات درس کردم و در آخرکه سردشد یه پیمانه شیر خشک درس کردم قاطی کردم خیلی هم دوس داشت

سوال های مرتبط