۱۷ پاسخ

طوری نیست پسر منم میزنه میرن میان هچکارشون نداشه باش با اب فقط بشور
من پسرم چون شیرم بالا میاره رو لپش میریزه میزنه بازمیرن

ن عزیزم دختر منم صورتش!داره و کاملا طبیعی هست

اره بچم داشت پروتئین گاوی حساسیت داره

اخی عزیزم گرمی نیست؟هرکرمی نزن ببرش دکتراذیت نشه

گلم شیر خشک چی بهش میدی؟

پسر منم داره امروز دکتر بودم بهش گفتم یه لوسیون نوشت بزنم

من بردم دکتر اینجوری بود گفت حساسیت ب پروتئین گاویه ولی من خنکش کردم همشون خوب شدن گرمش نگیر اصلا اب جوشبده سرد شده هم بده بخوره اگر شیرخشک میخوره

عزیزم طبیعیه
دختر منم از ۲۰ روزگی تا ۴۵ روزگیش داشت این دونه هارو
خود به خود رفع شد چیزی نزدم

حالت عادی اصلادست نکشید رو صورتش فقط موقع شستشو

پسرمنم دقیقا صورتش همینجوری شدتو نوزادیش دکترهم بردم گفت صورتش تمیز بشوری خودش کم کم خوب میشه

اغلب بچه‌ها میریزه بیرون جوش نوزادی
خوب میشه خودش

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

ن بچه منم الان دقیقا همینطوره به خاطر اینکه دار تپل میشه و شیرت طبعش گرم و سرد میشه

گرمشه ب گرما حساسه دا پسرمنم وقتی گرمشه اینجوری میشه وقتی خنک نگه میدارم محو میشن یذره جاشو خنک نگهدارر زیاد نپوشونش ببین خوب میشه

بوسش نکنین

نوزاد منم اینطوریه نمی‌دونم از چیه

بوسش نمیکنید؟

سوال های مرتبط

مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی