من که خیلی استرس دارم 🫥
یه دمنوش پونه بخور یه دوش اب گرم بگیر اگه دردات زیاد شد که درد زایمانه دیگه علائم خطر نداشتی زود نرو بیمارستان بذار دردا ریتم بگیره ولی خونریزی یا آبریزش داری حتما برو
کاش منم الان توهفته 40بودم خسته شدم🥲☹️
دردات داره شروع میشه تحرکت رو زیاد کن ورزش کن
۴۰هفته دیگه هردردی باشه طبیعیه
دیگه ۴۰ هفته باید درد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.