۶ پاسخ

دیشب هم سرگیجه او سردرد دارم

امروز درد پریودی دارم چرا؟

من از هفته ۲۸ اینجوری بودم چون رباطای پایین رحم کش میاد و برای هفته های ۳۵ ب بعد کلا جنین کامل وزن گرفته جاش تنگه اگه هم قبلا سابقه سز داری بخیه ها فشار میاد طبیعیه

سلام زایمانتون طبیعی هست

وااای نگووو
من از الان اینجوریم
انگار پاهاش تو واژنمه
تکون میخوره انگار چنگ میزنن تو شکممو

برا منم اینطوره زیر شکمم تیر میکشه نمیدونم چرا🥺

سوال های مرتبط

مامان رهف❤️🥹 مامان رهف❤️🥹 ۱۱ ماهگی