۲ پاسخ

کلا هر چی درد بکشی تو این هفته ها عادیه
به جز اونایی که منظم و ریتمیک باشن و خونریزی

اگه نشسته باشین طبیعیه فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی