شب وقتی بچت گیج خواب بده بخوره دوشب ک بدی دیگه پر نمیشه
باید شب سوم تو خواب عمیق بهش شیر بدی
عزیزم از داروخانه قرص مخصوص همین کار بگیر بخور
درطول روز هعی با اب سرد بشور برمیگرده زیاد بشور که تب نکنی
شما چند روزه بچت از شیر گرفتی؟
قرص کابرگولین.
دوتا دونه تو خشابش داره اولی و نصف کن بخور نصفه بعدی ۳روز دیگه
اگه خشک نشد دومی و رو هم نصف کن به فاصله ۷روز بخور.
روزی دو تا سه بار حتما بدوش
اگه خالی نشه بمونه خوب نیست
میتونی بری دکتر قرص میده سریع خشک میشه
من چند سری با آب خنک شستم ...شبش ک دیکه تحمل اون همه درد رو نداشتم با دست از هر سینه ب اندازه ی یاشق دوشیدم و ریختم و دیگه تمام ...از دوز بعد دیگه نه درد و سنگینی و نه هم شیر میومد
عزیزم اشتباه منوتکرارنکن عفونت میکنه شدید مریضت میکنه خدایی نکرده خیلی درد ورنج میکشی تاخوب شه،دکتر به من یه قرص داد۵روز خوردم خشک شد خودش
باید برید دکتر آنتی بیوتیک بخورید تا خشک بشه. میگن اگه یه مقدار از شیرتون رو بریزید توی ظرف بذارید تو آفتاب زودتر خشک میشه من شنیدم ولی امتحان نکردم
من با آب یخ میشستم سینمو برگشت شیرم یاحموم رفتنی زیردوش اب ماساژبده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.