۷ پاسخ

منم اینجوریم ده دقیقه راه میرم کمر درد و پادرد میگیرم پاهام از جون میوفته ولی چاره چیه حداقل روزی 20 دقیقه رو باید داشته باشیم

زوده برات عزیزم منم چند روزه تازه شروع کردم و به زور رسوندم به ۲۵ دقیقه و انگار بدن عادت می‌کنه روز اول سر ۱۰ دقیقه نفسم می‌گرفت انگاری میخواستم وسط پارک دراز بکشم ،کم کم اضافه کن به زمانت

منم همینجورم وقتی راه میرم مدام مثل مار میخزه کش وقوس میاد انگار که ازخواب بیدارمیشه
بعد پیاده روی هم درد واژن میگیرم

اوایل اینطوریه سعی کن تایمهای کوتاه پیاده‌روی کنی
مثلا دو تا ده دقیقه
بعد کم کم بیشترش کن، به مرور درد لگن و کمر و درد شکم و سفت شدنش کمتر می‌شه سبکتر میشی.
از بیست هفتگی‌می‌تونی پیاده‌روی‌اهسنه رو شروع کنی روزی بیست دقیقه و تو بارداری قبلیم سعی کردم ماه اخر پیاده روی کنم خیلی بدنم خشک و دردناک بود اصلا نمی‌تونستم قدم از قدم بردارم. سر‌ این بارداری خیلی فعالیت داشتم حتی دو ساعتم پیاده‌روی نرم کردم و الان خیلی بدنم ورزیده‌تر وعضلاتم و مفاصلم برای تحمل وزن و جابجا شدن قوی‌تره درد لگن و کمر و ستون‌فقراتم هم خیلی کمه در قیاس با بارداری قبلی که همه‌ش در حال استراحت بودم.

من هفته های بالا نزدیک زایمانم بود پنج دقیقه هم نمی‌تونستم پیاده روی کنم اصلا نابود بودم اما زوده برات سعی کن بیشتر استراحت کنی

وای منم همینجوریم اصلا بچه نمیزاره راه برم.
ولی به روی خودم نمیارم و روزی نیم ساعتو میرم تقریبا

گلم زوده برا پیاده روی استراحت کن زایمان زودرس میشیا

سوال های مرتبط