۸ پاسخ

وازلین یکم بزن ولی توی گوشش نزن

هیچی نیست پسر منم اینکارو میکرد چنجا بردم گف هیچی نیست طبیعیه
الکی دارو به خورد بچه نده
درد داشته باشه انقد جیغ و گریه میکنه امونت نمیده

قطره گلیسیرین فیتنه بگیر از داروخونه تو هر گوشش یک یا دو قطره بریز آب رو آتیشه فوری خوب میشه
من هم به پسرم اون موقع میریختم‌فوری خوب میشد هم الان به دخترم هر موقع گوشش درد می‌کنه زودی میریزم خوب میشه

قطره استامينوفن بده

ویکس بزن

پسر منم

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

شاید خوابش میاد

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی