۳ پاسخ

گوش درد طبیعیه و باید اهمیت ندی تا به مرور خودش خوب شه.اگه دست بزنی گوشش عادت می‌کنه درد می‌کنه خیلی زیاد .

اگر عنبرنسا داری ،روی پنبه دود کن . پنبه داغ شه . بزاررو گوشش به یه دق اروم میشه .
پنبه درحدی باشه ک گرماشو حس کنی

قطره استامینوفن،پاراکید بده بهش دو برابر وزنش

سوال های مرتبط

مامان پسری🍓🐻 مامان پسری🍓🐻 ۱۳ ماهگی
مامان هلیا و هلنا مامان هلیا و هلنا ۱۷ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان محمد سالار مامان محمد سالار ۱۱ ماهگی