اره رو مثانم مرقصه
نه. گاهی حس ادرار میگیرم
اره ولی اصلا حرکت حس نمیکنم فعلا
اما همش دستشوییم میاد انگار پاش روی مثانه هست هی برای یکم جیش باید برم دستشویی
وای بریچ خیلی بده من کلا واژنمو سوراخ کرده بود الان سفالیک شده
من ۱۸هفته رفتم بریچ بود فردا هم میخوام برم سونو بدم ببینم هنوز بریچ وای خدا نمیخوا سز بشمممم من هفتاااا بچه میخواممم😭😭😭😭😭🤦🏽
آره منم همینطور هستم وقتی تکون میخوره خیلی درد میگیره بهخاطر پاهاش پایین هست
واس من که نه اصلا درد نمگیره
اره خيلي دردميكنه
اره عزیزم فک میکنی مثانه درد داری موقعی ک میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.