بچتون بریچه شماهم حرکاتش دردتون میگیره ؟

۹ پاسخ

اره رو مثانم مرقصه

نه. گاهی حس ادرار میگیرم

اره ولی اصلا حرکت حس نمیکنم فعلا
اما همش دستشوییم میاد انگار پاش روی مثانه هست هی برای یکم جیش باید برم دستشویی

وای بریچ خیلی بده من کلا واژنمو سوراخ کرده بود الان سفالیک شده

من ۱۸هفته رفتم بریچ بود فردا هم میخوام برم سونو بدم ببینم هنوز بریچ وای خدا نمیخوا سز بشمممم من هفتاااا بچه میخواممم😭😭😭😭😭🤦🏽

آره منم همینطور هستم وقتی تکون میخوره خیلی درد میگیره به‌خاطر پاهاش پایین هست

واس من که نه اصلا درد نمگیره

اره خيلي دردميكنه

اره عزیزم فک میکنی مثانه درد داری موقعی ک میزنه

سوال های مرتبط

مامان کاوه و کارن مامان کاوه و کارن ۲ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی