اره خیلی
من نی نی حالت عرضیه .وقتی میچرخه خیلی دردم میگیره سفت میشه یجا .شما چجوری تحمل میکنید بزرگ تره نی نیتون
ربطی نداره ب سفالیک یا بریچ بعد بچه دائم میچرخه ی جور نمیمونه
من پسرم بریچ بود این یکی پسرمم سفالیک ولی سر جفتشون بچه خودشو سفت میکنه بالا نمیشه نفس بکشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.