مامانای که بچتون بریچه شماهم اذیت میشید شکمتون سفت میشه؟

۴ پاسخ

اره خیلی

من نی نی حالت عرضیه .وقتی می‌چرخه خیلی دردم میگیره سفت میشه یجا .شما چجوری تحمل میکنید بزرگ تره نی نیتون

ربطی نداره ب سفالیک یا بریچ بعد بچه دائم میچرخه ی جور نمیمونه

من پسرم بریچ بود این یکی پسرمم سفالیک ولی سر جفتشون بچه خودشو سفت میکنه بالا نمیشه نفس بکشی

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهزیار مامان مهزیار ۶ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان مامان کنجد مامان ۷ ماهگی