من ۳۱هفته رفتم ۱۷۰۰
واسه من ۱۲۵۰ بود نوشته بود طبیعی
یرا من ۳۱ هفته ۱۵۰۰ بود دکتر گفت یکم پایینه
واسه من ۳۰ هفته ۱۶۳۲ بود
بچه از ۳۰ هفته ب بعد وزن میگیره ۱۵۰۰ وزنش عالیه
۱۶۰۰-دکتر گفت لیدی میل بخورم نمیدونم رو جنین تاثیر داشته یا نه چون وزن خودم که تغییری نکرده!
۱۵۰۰ خوبه زیادم هس منم ۱۵۰۰ بود دکتر گف ۱۰۰ گرم بالا هم هس
بادوم زمینی بادوم درختی تخم مرغ ابپز
فرنی.آبگوشت.آجیل.بستنی.تخم مرغ آبپز بخور تاثیر داره
وزنش عالیه گهواره زده 1300 نینی شما 200گرمم بیشتره ماشاالله
همون طبق مکملایی ک دکتر داده پیش برو خوردو خوراکتم اگه منعی نداری خوب ادامه بده رشدش خوب پیش میره
من ۲۷ هفته یک کیلو بود
۳۲ هفته دو کیلو بود
۳۶ هفته سه کیلو بود
۳۸ هفته هم انشالله سزارین میشم
انشالله تا دو هفته دیگه دکترم گفت ۳۴۰۰ یا نهایت ۳۵۰۰ میشه
من اولین سونو وزن بچم کم بود . بچه اولم. یکی بهم گفت برو بستی بخور خیلی خوبه .خوردم واقعا تاثیر داشت
منم دقیق ۳۰ هفته رفتم وزنش ۱۵۷۰ بود دکتر گفت خوبه
برای من ۳۰ هفته و دو روز ۱۵۸۰ بود بهم گفتن وزنش خوبه
فک میکنم وزن نینی شما هم خوب باشه
سمنو بخور
میگن بستنی آجیل شیرموز و اینا خوبه
مگ ۱۵۰۰ کمه؟؟
نینی من ۱۴۰۰ بود سونو گفت خوبه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.